مارکتینگ در لغت به معنای بازرایابی است و دیجیتال مارکتینگ هم طبیعتاً نوعی از بازاریابی است که بصورت دیجیتالی و عموما در بستر اینترنت انجام می‌شود. دیجیتال مارکتینگ به همه فعالیت‌های آنلاین شما برای جذب مشتری در زمینه کسب و کارتان اطلاق می‌شود. کسب و کارهایی که از قدرت نفوذ کانال‌هایی مثل جستجوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، وب‌سایت و … برای جذب مشتریان خود استفاده می‌کنند، دیجیتال مارکتینگ می‌کنند.

حقیقت این است که میزان فعالیت مردم در دنیای اینترنت نسبت به ۱۲ سال گذشته دو برابر شده است. درصد زیادی از این زمان هم صرف خرید و فروش محصولات و دریافت خدمات می‌شود که طبیعتاً قدرت نفوذ کسب و کارهای آفلاین را کاهش می‌دهد. می‌توان گفت بازرایابی به معنای جذب مشتری در مکانی مناسب و زمانی درست است. این مکان درست در دیجیتال مارکتینگ گستره‌ی وسیعی به اسم اینترنت را شامل می‌شود و می‌تواند در هر زمانی انجام شود.

دیجیتال مارکتینگ چطور عمل می‌کند؟

گرفته از وب‌سایت شما تا سایر فعالیت‌های آنلاین‌تان به منظور شناسایی برندتان شامل تبلیغات دیجیتالی، بازیابی‌های ایمیلی، بروشورهای آنلاین و فعالیت‌هایی از این قبیل همگی زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند. بهترین بازاریاب‌های دیجیتالی تصویر واضحی از دارایی‌ها و تاکتیک کاری‌شان در زمینه کسب و کار خودشان دارند. در ادامه به برخی از متداول‌ترین دارایی‌ها و تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.

منبع: دیجیتال مارکتینگ


طراحی سایت مارکتینگ ,دیجیتال ,می‌شود ,کسب ,اینترنت ,جذب ,دیجیتال مارکتینگ ,کسب و ,از این ,دارایی‌ها و ,برای جذبمنبع

تمام چیزهای که در مورد مرکز خرید فروم استانبول باید بدانید

ایا صوفیه

اهمیت تولید محتوا در سئو چقدر است؟

۱۲ متریک مهم سئو برای مانیتورکردن فرایند بهینه‌سازی سایت

تأثیر هاست مناسب بر تجربه کاربری (UX)

مقایسه وردپرس و جوملا

هاست چیست؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت خرید لوازم یدکی دامپتراک HD465 دانلود مرورگر جک پارکینگ موتور لاین نعلینج جعبه من مهاجرت به کشور های جهان fieldengineer112 تخفیفان رادیو شخصی